Καλλιεργώντας μια θετική μαθητική νοοτροπία:8+1 τρόποι σκέψης

ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΛΕΩ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ;

αντί..

-δεν είμαι καλός σ’ αυτό
-είμαι πολύ καλός σ’ εκείνο
-τα παρατάω
-είναι πολύ δύσκολο
-δεν μπορώ να τα καταφέρω καλύτερα
-δεν μπορώ να κάνω τα μαθηματικά
-έκανα λάθος
-δε θα γίνω ποτέ έξυπνος σαν εκείνη
-καλά τα κατάφερα
-το Plan A δεν δούλεψε

d33ba28713ae733e6c038e192d4af5a3

ας δοκιμάσω να σκεφτώ..

-τι είν’ αυτό που μου λείπει;
-είμαι στον σωστό δρόμο;
-θα χρησιμοποιήσω κάποιες απ’ τις στρατηγικές που έμαθα
-αυτό μπορεί να χρειαστεί κάποια προσπάθεια & χρόνο
-μπορώ να βελτιώνομαι διαρκώς, θα συνεχίσω την προσπάθεια
-θα εκπαιδεύσω το μυαλό μου στον μαθηματικό τρόπο σκέψης
-τα λάθη με βοηθούν να βελτιώνομαι
-θα προσπαθήσω να βρω τι είν’ αυτό που κάνει & θα το δοκιμάσω
-ειναι στ’ αλήθεια το καλύτερο που μπορώ να καταφέρω;
-ευτυχώς η αλφάβητος έχει ακόμα 23 γράμματα

Όταν οι μαθητές σκέφτονται θετικά & δημιουργικά,
έχουν ανάλογα αποτελέσματα.
Ένας από τους σημαντικότερους ρόλους μας
ως παιδαγωγοί & δάσκαλοι είναι να τους βοηθήσουμε
σ’ αυτό τον τρόπο σκέψης.
Συμφωνείτε;

πηγή φωτογραφίας: http://www.rundesroom.com/2014/08/whats-under-your-cape-book-study-blog.html

Σχετικά άρθρα

Πέτα ψηλά!

Πέτα ψηλά!

“Όποιος δεν έπαιξε ποτέ του με χαρταετό, δεν κοίταξε όσο χρειάζεται ψηλά. Όποιος δεν ένιωσε τη δύναμη του σπάγκου, δεν κατάλαβε την δύναμη του αέρα. Κι όποιος δεν φώναξε με την ευθύνη και την πρωτοβουλία του παιδιού που βλέπει να κινδυνεύει...

Καλωσήρθες άνοιξη!

Καλωσήρθες άνοιξη!

20 Μαρτίου, εαρινή ισημερία, καλωσήρθες άνοιξη! Ας ανοίξουν λοιπόν περισσότερο… τ’ αυτιά μας ώστε ν’ ακούμε διαφορετικές απόψεις.. τα μάτια μας ώστε να βλέπουμε διαφορετικές πραγματικότητες.. οι αγκαλιές μας ώστε να χωράνε όλα...

Ευχές για το Πάσχα

Ευχές για το Πάσχα

Πολλές ευχές για αγάπη & ευτυχία σε όλα τα παιδιά & τις οικογένειές τους με αφορμή τις γιορτινές μέρες του Πάσχα! Μαζί με το Πάσχα φαίνεται πως ήρθε -επιτέλους- και η άνοιξη! Μιας και οι πασχαλινές διακοπές για τους μαθητές...

“Δεν βάζει τόνους στις λέξεις!”: 5 + 1 τρόποι ενίσχυσης του τονισμού

“Δεν βάζει τόνους στις λέξεις!”: 5 + 1 τρόποι ενίσχυσης του τονισμού

Είναι γεγονός πως αρκετοί μαθητές με ή χωρίς μαθησιακές δυσκολίες παραβλέπουν να τονίζουν τις λέξεις στον γραπτό τους λόγο. Η παρορμητικότητα και η απροσεξία κατά την γραφή, αλλά και το άγχος, είναι μερικοί από τους λόγους που μπορεί να συμβαίνει...

Δημοσιεύτηκε

Αφήστε ένα σχόλιο