Aς φανταστούμε το σχολείο των ονείρων μας

Η ταινία μικρού μήκους με τίτλο “Ας φανταστούμε το σχολείο των ονείρων μας” δημιουργήθηκε από τους μαθητές της πρώτης τάξης του Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου Βίβλου Νάξου και τον δάσκαλό τους Νικόλαο Βιντζηλαίο.

Η ομορφιά της δημιουργίας μεσ’ από τον πηλό και τη ζωγραφική, η μαγεία της μουσικής, ελεύθερο παιχνίδι στη φύση καθώς και η φροντίδα των φυτών και των λουλουδιών είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά του ιδανικού σχολείου όπως τον φαντάστηκαν ελεύθερα οι μαθητές.

Εσείς πώς φαντάζεστε το ιδανικό σχολείο για τα παιδιά σας;

Σχετικά άρθρα

Ο ρόλος του ειδικού παιδαγωγού. Δείτε το βίντεο!

Ο ρόλος του ειδικού παιδαγωγού. Δείτε το βίντεο!

Τι είναι αυτό που κάνει ένας ειδικός παιδαγωγός; Σε ποιές περιπτώσεις είναι χρήσιμη η συμβολή του, ποιά είναι τα εκπαιδευτικά μέσα που χρησιμοποιεί και ποιοί είναι οι κυριότεροι στόχοι του προγράμμματός του; Παρακολουθήστε το παρακάτω βίντεο και...

Ψηφιακή αφήγηση ιστοριών-Κοινωνικές ιστορίες

Ψηφιακή αφήγηση ιστοριών-Κοινωνικές ιστορίες

Τρεις Έλληνες εκπαιδευτικοί βραβεύθηκαν στον διεθνή διαγωνισμό «MIXathon Challenge» της Microsoft για τις καινοτόμες ιδέες τους, οι οποίες έχουν συμβάλει στην ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων των νέων. Συγκεκριμένα, ο Δημήτρης Αίσωπος, ειδικός...

Μαθήματα συμπεριφοράς για την διαφορετικότητα (βίντεο)

Μαθήματα συμπεριφοράς για την διαφορετικότητα (βίντεο)

Χρειάζεται να μεταμφιεζόμαστε για να έρθουμε πιο κοντά; Kαθημερινά διαπιστώνουμε πως ελάχιστοι είναι αυτοί που δεν είναι διστακτικοί απέναντι στα ΑΜΕΑ. Αντιπροσωπευτική για τη στάση των ανθρώπων απέναντι σε άτομα με αναπηρία είναι η συγκινητική...

«Ζωντανεύοντας» τις ευχές των παιδιών τα Χριστούγεννα: 5 δημιουργικές δραστηριότητες

«Ζωντανεύοντας» τις ευχές των παιδιών τα Χριστούγεννα: 5 δημιουργικές δραστηριότητες

Κάθε χρόνο αυτές τις μέρες, μικροί και μεγάλοι ανταλλάσουν ευχές, επιθυμίες, προσδοκούν να πάρουν τα αγαπημένα τους δώρα οι μικρότεροι, αναμένουν καλύτερες προοπτικές με την έλευση της νέας χρονιάς οι μεγαλύτεροι.. “Θέλω..”, “Θα...

Αφήστε ένα σχόλιο