Όταν η διαφορετικότητα του παιδιού γίνεται μάθημα ζωής για την οικογένεια!

…Η Πατρίτσια βρέθηκε μόνη της λίγο μετά τη διάγνωση τηςη τρισωμίας 21 του γιού της. Η διάγνωση έπεσε σαν τη λάμα της γκιλοτίνας. Ο Πέτρος προτίμησε να το βάλει στα πόδια. “Δεν μπορώ να είμαι πατέρας ενός άρρωστου”, είπε πριν φύγει.

Βέβαια δε φεύγουν όλοι οι γονείς απ’ το οικογενειακό πρόβλημα, το αντίθετο μάλιστα. Κάποιοι αναπτύσσουν τεράστια αποθέματα τρυφερότητας και αγάπης. Μόνο που είναι, ίσως, πιο περίπλοκο για έναν γονέα με εύθραυστη εικόνα για τον εαυτό του να αγαπήσει ένα παιδί με αναπηρία, σωματική ή διανοητική, αλλά ακόμα και -αυτό είναι πιο συνηθισμένο- με προβλήματα ενούρησης,δυσλεξίας ή υπερκινητικότητας..

Η μητέρα ενός παιδιού με σοβαρές κινητικές αναπηρίες μου είπε εμπιστευτικά κάποτε: “Δε μπορώ να πω ότι θα ευχόμουν να συμβεί το ίδιο στον οποιονδήποτε, αλλά πρέπει να ομολογήσω ότι, όταν κοιτάζω τις άλλες οικογένειες, παρτηρώ ότι εμείς στην καθημερινότητά μας είμαστε περισσότερο ευτυχισμένοι αό ό,τι οι περισσότεροι γύρω μας. Γελάμε πολύ. Αγαπιόμαστε. Ξέρουμε τι είναι σημαντικό και τι όχι”.

Τι ωραίο μάθημα!

απόσπασμα από το βιβλίο: “Δεν υπάρχουν τέλειοι γονείς” της Ιζαμπέλ Φιλιοζά.

Σχετικά άρθρα

Για τους επαγγελματίες που φροντίζουν τα παιδιά μου

Για τους επαγγελματίες που φροντίζουν τα παιδιά μου

Αγαπητοί επαγγελματίες (ψυχικής) υγείας, λογο /εργοθεραπευτές, νταντάδες, βρεφονηπιοκόμοι, παιδαγωγοί, εκπαιδευτικοί. Θα ήθελα να σας παρουσιάσω τα παιδιά μου. Τα παιδιά μου είναι δέντρα που μεγαλώνουν όταν τα ποτίζετε με σεβασμό, κατανόηση και...

Τα παιδιά μαθαίνουν παίζοντας!

Τα παιδιά μαθαίνουν παίζοντας!

Αφιερώστε χρόνο παίζοντας με το παιδί σας όσο πιο συχνά μπορείτε στο σπίτι, τη βόλτα, το αυτοκίνητο… Λίγο πριν το τέλος του μαθήματος παίξτε με τον μαθητή σας… M’ αυτό τον τρόπο θα έχετε ένα παιδί κι έναν μαθητή που:

“Αυτισμέ, σε αγαπήσαμε!”

“Αυτισμέ, σε αγαπήσαμε!”

Πριν απο πεντε χρονια πηρα στα χερια μου ενα χαρτι που εγραφε με ομορφα στρογγυλα γράμματα Διαχυτη Αναπτυξιακη Διαταραχή. Το παιδι μου ειναι στο φάσμα! Ποιο φασμα;…ρωτησα! Στο φασμα του αυτισμού! Και από τοτε ξεκινησαμε ενα ταξιδι με μια...

Ο ιδανικός δάσκαλος

Ο ιδανικός δάσκαλος

“Δάσκαλος δεν είναι αυτός που μαθαίνει στα παιδιά μας τα σχολικά γράμματα, μουσική, καλούς τρόπους..Αυτά τα μαθήματα είναι εξωτερικά. Μένουν στην επιφάνεια σαν τα ρούχα που φορούμε. Δεν εισχωρούν παράμεσα στην ψυχή μας, δεν μας πλάθουν, δεν...

Αφήστε ένα σχόλιο